بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

معرفی برترین شرکت ‌های طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد + سوالات متداول کاربران

گروه معماری ارج | منظور از طراحی دکوراسیون داخلی برای پروژه های مسکونی در مشهد ، ایجاد یک چیدمان هماهنگ بین اجزای مختلف خانه و تزئینات داخلی ساختمان است که با رویکرد زیبایی شناسانه و با هدف ایجاد یک فضای گرم و دل نشین برای تمام اعضای خانواده و ساکنان یک خانه صورت می گیرد . در این روزها که متراژ خانه ها در مشهد نسبت به دوران گذشته کم تر شده و آپارتمان های امروزی اغلب مساحت کمی دارند ، استفاده درست از اصول طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی می تواند استفاده از فضاهای کوچک را بهینه تر کند و با ایجاد هماهنگی ، جلوه گری اجزا و وسایل و مبلمان خانه را بیش تر نماید .

شرکت طراحی معماری ارج مشاوره و بازدید

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان می شود ، گزینه ها بی پایان هستند . فرقی نمی‌ کند خانه و آپارتمان شما ظاهری مدرن یا امروزی داشته باشد ، یا سبک آن سنتی ‌تر باشد ؛ به هر حال راه‌ های بی ‌پایانی وجود دارد که می‌ توانید آپارتمان خود را مال خود کنید و به سبک مورد علاقه خودتان آن را مرتب کنید . با این حال ، با وجود گزینه ها و انتخاب های بسیار ، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید . در این مقاله 8 سوال وجود دارد که باید قبل از دکوراسیون آپارتمان خود از خود بپرسید !

اما پیش از آن بد نیست که نگاهی به لیست بهترین شرکت ‌های طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد بیندازیم ؛ چون از گذشته های دور تا به امروز ، این ضرب المثل در فرهنگ ما وجود داشته که « کار را باید به کاردان سپرد ! »

لیست برترین شرکت های طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

اگر چه این روزها استفاده از علم و هنر چیدمان و طراحی داخلی ، بیش تر از همیشه مورد توجه همگان قرار گرفته است و بسیاری از مردم ، به ویژه در شهر مشهد ، می دانند که به کار گیری ترفند ها و نکات تخصصی دکوراسیون داخلی ، چه مزیت ها و ویژگی هایی دارد ، با این حال رعایت استاندارد ها و ساختن فضاها متناسب با نیاز های مختلف ساکنان یک خانه برای عملکرد مناسب ، در کنار برنامه ریزی و مدیریت مناسب با بودجه مورد نظر و ارائه ی بهترین انتخاب ها ، چیزی نیست که از عهده ی هر کسی بر آید .

این جاست که نقش و اهمیت شرکت های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برجسته تر می شود ؛ شرکت هایی که که با داشتن علم و تجهیزات دکوراسیون ، کار طراحی داخلی و چیدمان مجتمع های مسکونی ، اداری ، تجاری ، شرکت ها ، ویلا ها یا هر چیزی که نیاز به طراحی داخلی داشته باشد را انجام می دهند .

لیست زیر شامل پنج شرکت برتر مشهد در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است که بر اساس نظرات کاربران و بررسی سوابق برترین پیمانکاران در شهر مشهد استخراج شده است :

 

فهرست 5 شرکت برتر طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد
ردیف نام شرکت شماره دفتر شماره موبایل
1 کارمانی 051338452988 09152439058
2 ارج آرک

رزومه شرکت معماری ارج در مشهد

05138448889 09156117210
3 هزاره 051338452988 09202902590
4 طوس سازه 051394416902 09923252382
5 کیان گستران 051303467890 09397177210

 

ضرورت های پیش از همکاری با بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

پیش از آن که پروژه طراحی داخلی آپارتمان خود را به بهترین های مشهد بسپارید ، لازم است که اطلاعاتی درباره ی سبک زندگی و موارد مورد نیاز خود بدانید تا بتوانید به بهترین خروجی دست یابید . هم چنین لازم است که شما نکات مهمی را در ارتباط با طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان بدانید و علاوه بر آن ، وسایل مختلفی از جمله مبلمان ، ملزومات منزل ، رنگ دیوارها و پرده ها و بافت آن ها را به طور مناسب و دقیق انتخاب کنید تا همه ی آن ها در هماهنگی با یکدیگر باشند ؛ سپس با یک نقشه ی از پیش تعیین شده ، وسایل را درست در سر جای خود قرار دهید و مرحله به مرحله مثل یک طراح داخلی حرفه ای ، کار طراحی و دیزاین آپارتمان خود را انجام دهید . این ها فهرستی از مواردی است که پیش از آغاز طراحی داخلی در مشهد باید در نظر بگیرید :

بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

هدف از طراحی خانه توسط بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

وقتی صحبت از طراحی داخلی و دکوراسیون یک آپارتمان به میان می آید ، مهم است که به این فکر کنید که می خواهید خانه ی شما در مورد شما چه بگوید . دانستن هدف شما از طراحی خانه و سپس به کار بردن راهکار های مهم در طراحی داخلی که توسط طراحان معروف جهان استفاده می شود و تضمین شده هستند ، به گرم تر شدن و شخصی شدن فضای خانه ی شما کمک قابل توجهی خواهد کرد .

 

  • یک فضای دنج و آرام ؟

آیا می خواهید این مکان یک فضای دنج و آرام در یک دنیای شلوغ باشد یا مکانی سرگرم کننده برای جمع شدن دوستان ؟ انتخاب رنگ و مبلمان شما می تواند تفاوت را ایجاد کند . اگر می خواهید آپارتمان شما مانند یک فضای دنج و آرام و آرامش بخش باشد ، از رنگ های روشن و مطبوع استفاده کنید . رنگ های خنثی مانند سفید ، کرم و آبی کم رنگ به ایجاد فضایی آرام کمک می کند .

 

  • یک خانه ی صلح آمیز ؟

اگر می خواهید آپارتمانی آرام و صلح آمیز داشته باشید ، از رنگ های آرامش بخش مانند آبی و سبز استفاده کنید . هم چنین ممکن است بخواهید سرمایه گذاری در برخی از آپارتمان ها را در نظر بگیرید تا به فضای خود احساسی شبیه به اسپا بدهید .

 

  • یک محیط سرگرم کننده و دعوت کننده ؟

از سوی دیگر ، اگر به دنبال یک آپارتمان سرگرم کننده و جذاب هستید ، رنگ های روشن و تعداد زیادی صندلی برای شما مهم است . از تشخیص این که چه رنگی در اتاق ‌های مختلف بهتر عمل می ‌کند و از گزینه ‌های نور پردازی گرفته تا مکان قرار دادن مبلمان ؛ عناصر زیادی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند .

پروژه ده واحدی 190 متری فرامرز عباسی مشهد

به هر حال مهم نیست که چه سبکی دارید و می خواهید خانه تان کدام یک از موارد بالا یا هر سبک دیگری داشته باشد ، بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد عنوانی است که شما می توانید با درک آن و اطلاعاتی که در اینجا می دهیم راه هایی پیدا کنید ،چون همیشه راه هایی وجود دارد که آپارتمان شما آن را منعکس کند . پس کمی وقت بگذارید و به آن چه می خواهید خانه تان درباره ی شما و شخصیت درونی شما بگوید فکر کنید و بر اساس آن طراحی را شروع کنید .

 

توجه به سرگرمی های خانواده توسط بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

اگر قصد نقل مکان به یک آپارتمان یا تغییر فضای داخلی خانه تان را دارید ، چند نکته وجود دارد که باید از نظر طراحی در نظر داشته باشید . ابتدا لازم است که به سرگرمی ها و فعالیت های خود و دیگر اعضای خانواده تان فکر کنید و ببینید که شما در چه محیط و فضایی راحت تر خواهید بود .

 

  • فردی سرگرم کننده برای دیگران هستید ؟

آیا روحیه مهمان نوازی دارید و دوست دارید که در خانه تان از مهمانان مختلف پذیرایی کنید ؟ اگر چنین است ، لازم است شما طراحی آپارتمانی را در نظر بگیرید که شامل یک اتاق نشیمن بزرگ و یک آشپزخانه اوپن است تا بتوانید از پس میزبانی از میهمانان زیاد در خانه تان بر آیید .

 

  • به آشپزی کردن علاقه مند هستید ؟

آیا شما یک آشپز مشتاق هستید یا دست پخت خوبی دارید یا لااقل به آشپزی کردن در اوقات فراغت خود علاقه دارید ؟ پس باید مطمئن شوید که آپارتمان شما فضای کافی و انباری برای همه ی لوازم آشپزی شما دارد .

 

  • یک شخص عمدتا خانه نشین هستید ؟

یا شاید شما بیش تر اهل خانه هستید که دوست دارید اوقات فراغت خود را به خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون و فیلم و سریال بگذرانید . در این صورت ، شما یک آپارتمان با مبلمان راحت و نور زیاد می خواهید . هنگامی که نیاز های خود را شناسایی کردید ، می توانید شکار آپارتمان را با ایده ی بهتری از عناصر طراحی که برای خودتان مهم است ، شروع کنید .

 

« طراحی داخلی » هنر و علم ارتقای فضای داخلی فضا به منظور کاربردی تر ، جذاب تر و زیبا تر کردن آن است . قبل از پاسخ به این سوال که طراحی داخلی چگونه بر رفتار انسان تاثیر می گذارد ، اجازه دهید یک چیز را با صدای بلند ذکر کنیم . « طراحی داخلی بر رفتار انسان تأثیر می گذارد . » به عبارت دیگر ، طراحی داخلی ، رفتار انسان را به گونه ‌ای تحت تأثیر قرار می ‌دهد که شما از آن آگاه نیستید .

 

طراحی داخلی توسط بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد چگونه بر رفتار انسان تأثیر می گذارد ؟

 

ضمیر ناخودآگاه شما از این واقعیت آگاه است که « خانه = آسایش » . روان شناسی اتمسفر خانه این را به وضوح بیان می کند . روان شناسی فضا شامل تعامل بین انسان ها و فضا ها یا محیطی است که در آن زندگی می کنند . بنا بر این ، طراحان داخلی به منظور ایجاد آرامش در فضای داخلی منازل ، ادارات یا هر فضایی تلاش می کنند تا از هر نوع اختلال در رفتار انسان جلوگیری شود .

 

روان شناسی رنگ :

رنگ ها چه بر روی دیوار ، چه روی سقف ، چه روی سرامیک کف یا کف پوش ، و یا حتی مبلمان باشند ، بر رفتار انسان تأثیر می گذارند . رنگ ها حال و هوا و جوهر را در فضا تداعی می کنند . ایجاد تعادل مناسب بین رنگ های روشن و تیره برای ایجاد حس گرم و راحت در فضا برجسته است . اگر بر انتخاب رنگ های مناسب برای طراحی داخلی خود استرس دارید ، مقالات پیشین ما را در مورد نحوه انتخاب ترکیب مناسب رنگ ها بررسی کنید و یا با مشاوران ما در گروه معماری ارج تماس بگیرید .

 

بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد به نحوه استفاده از خانه توجه می کند

 

هنگام بررسی طراحی آپارتمان ، مهم است که به این فکر کنید که چه کسی از فضا استفاده می کند . بد نیست مواردی را در این ارتباط بررسی کنید ؛ مثلا ببینید :

 

  • چند نفر آن جا زندگی خواهند کرد ؟
  • آیا شما فرزند خردسال یا حیوان خانگی دارید ؟
  • آیا این خانه فقط برای شماست یا اغلب از مهمانان مختلفی پذیرایی خواهید کرد ؟

 

پاسخ به این سوالات به تعیین نوع عناصر طراحی که می خواهید در خانه ی خود بگنجانید ، کمک می کند . به عنوان مثال ، اگر فرزندان خردسال یا حیوانات خانگی دارید ، ممکن است بخواهید از وسایل شکننده یا هر چیز دیگری اجتناب کنید .

اگر صاحب فرزندان بزرگ و نوه هایی هستید ، فضایی را ایجاد کنید که فرزندان و نوه های شما دوست دارند از آن دیدن کنند ! وقتی بچه ‌هایتان بزرگ شده‌ اند و از شما دور شده ‌اند یا حتی خانواده‌ های خود را تشکیل داده‌اند ، دید و بازدید از خانه ی بزرگ تر ها می ‌تواند بزرگ ترین لذت برای آن ها باشد . ایجاد مکانی که فرزندان تان و خانواده های در حال رشد آن ها دوست دارند ، حضور آن ها را هم برای شما و هم برای آن ها لذت بخش تر و مکرر تر می کند !

 

  • شما و اعضای خانواده تان چه سنی دارید ؟

اگر بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارید ، ممکن است بخواهید از چیدن وسایل شکننده یا هر چیزی که به راحتی شکسته می شود ، اجتناب کنید . هم چنین ممکن است بخواهید از مبلمان و اشیای با لبه های تیز دوری کنید . از طرف دیگر ، اگر اغلب از مهمانان متعددی پذیرایی می کنید و خانه ای پر رفت و آمد دارید ، باید مطمئن شوید که فضای شما برای همه مهمانان با هر سلیقه ای راحت و دل پذیر است . اضافه کردن یک فضای ناهار خوری یا یک اتاق مهمان اضافی برای پذیرایی از مهمانان یک شبه را در نظر بگیرید .

 

طراحی فضاهای اختصاصی توسط بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

چه یک صندلی خاص باشد ، چه یک کاناپه ، یا میز یا حتی بخشی از یک اتاق ، به هر حال همه ی اعضای خانواده به فضای مختص خود نیاز دارند . استقرار آپارتمان می تواند راهی عالی برای اطمینان از این باشد که هر کس مکانی راحت برای خلوت کردن با خود و انجام کارهای شخصی اش را دارد . با صرف زمان برای در نظر گرفتن این که چه کسی از هر فضایی در خانه استفاده می کند ، می توانید آپارتمانی بسازید که همه دوست داشته باشند هر چه زودتر به خانه بروند و در خلوت خودشان مستقر شوند .

 

طراحی یک محیط عایق صدا توسط بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

هنگام طراحی خانه برای میزبانی خانواده های بزرگ و پر جمعیت ، صدا از نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شود . مخصوصاً اگر بچه های خردسال یا نوجوانان غرغرو وجود داشته باشند .

همان طور که در مقالات مختلف اشاره کردیم ، داشتن فاصله ای بین اتاق خواب اصلی و اتاق مهمان می تواند به کاهش سر و صدا کمک کند . یکی دیگر از مواردی که در این جا مورد توجه قرار می گیرد ، قرار دادن و در نظر گرفتن سرویس بهداشتی مهمان است . شما نمی ‌خواهید شب ‌ها با صدای شست و شوی توالت‌ ها یا راه رفتن مهمانان از خواب بیدار شوید .

 

جدا قرار دادن حمام مهمان از اتاق خواب اصلی می تواند کمک کننده باشد ، اما در نظر گرفتن لوله کشی نیز مهم است . اگر لوله ‌ها از اتاق خواب شما عبور کنند ، به خصوص در خانه ‌های ساکت ، می‌ توانند صدای بلندی داشته باشند .

ایجاد فاصله بین اتاق خواب اصلی ، اتاق مهمان ، لوله کشی و دست شویی مهمان یکی از راه حل هاست . گزینه ی دیگر عایق صدا است . هنگام بازسازی بهتر است عایق صدا انجام دهید . زمان بندی راحت تر است و انجام پروژه ها با هم باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود . افزودن عایق صوتی بعداً می تواند کم تر مؤثر باشد و می تواند به حذف دیوارهای خشک و سایر عناصر اتاقی که تازه طراحی کرده اید نیاز داشته باشد .

 

طراحی خانه برای خانواده توسط بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

به طور کلی ، طراحی خانه برای میزبانی یک خانواده ی بزرگ ، یک تجربه ی ارزشمند است . این چالش ها و فرصت های طراحی منحصر به فرد را ارائه می دهد . ایجاد یک محیط خانوادگی عالی ، به گرد هم آوردن خانواده کمک می کند و رضایت شخصی زیادی را به همراه دارد . هیچ چیز مثل شنیدن این جمله نیست که « میشه دوباره بریم خونه مادربزرگ و پدربزرگ ؟ » .

 

چیدمان خانه برای بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد مهم است

 

یک آپارتمان با طراحی خوب ، مکانی برای همه چیز خواهد داشت و شما به راحتی می توانید وسایل خود را مرتب کنید و در جاهای مخصوص خودش قرار دهید . یک آپارتمان خوش صحنه نیز برای همه چیز ، جایی خواهد داشت ، اما به گونه ای طراحی می شود که چشم نواز باشد . این بدان معناست که شما وسوسه نمی شوید که وسایل خود را در مکان هایی قرار دهید که به آن ها تعلق ندارند . طراحی آپارتمان می تواند به شما کمک کند وسایل خود را مرتب و منظم نگه دارید .

 

شش عنصر اصلی طراحی خانه مدرن در کارهای بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

نقشه های خانه های مدرن ، نمای بیرونی مستطیلی ، خطوط سقفی مسطح یا مایل و خطوط فوق العاده مستقیم را ارائه می دهند . وسعت بزرگ شیشه ( پنجره‌ ها ، در ها و غیره ) اغلب در نقشه ‌های خانه‌ های مدرن ظاهر می ‌شوند و به بهره‌ وری انرژی و هم چنین جریان داخلی / خارجی کمک می ‌کنند .

« طراحی مدرن » یک سبک طراحی داخلی است که با پالت رنگی تک رنگ ، خطوط تمیز ، مینیمالیسم ، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می شود . این سبک طراحی به طور خاص به یک جنبش زیباشناختی تاریخی اشاره دارد که از اوایل تا اواسط قرن بیستم رایج شده بود .

 

در برنامه ریزی و طراحی یک خانه رویایی ، ایجاد فضایی که نیاز های ما را برآورده می کند و در عین حال یک طراحی با سبکی متناسب با ترجیحات شخصی ما دارد ، امری بسیار ضروری است . با در نظر گرفتن این موضوع ، می توانید خانه رویایی خود را با سادگی طراحی خانه های مدرن طراحی کنید . طراحی خانه مدرن که عمدتاً از دوران معماری مدرن الهام گرفته شده است ، ثابت شده که یک طراحی جاودانه است و علی رغم ویژگی های ساده ، ظاهری لوکس ارائه می دهد . در این جا شش عنصر طراحی مدرن ساده برای خانه رویایی شما آورده شده است که عبارت اند از :

 

  1. طراحی پلان باز .
  2. خطوط تمیز و اشکال هندسی .
  3. در نظر گرفتن نور پردازی طبیعی .
  4. تزئینات زیبایی شناسانه مینیمال .
  5. مواد و متریال سبک و مبلمان ساده .
  6. پالت رنگ خنثی .

 

میزان نیاز به وسایل مختلف و فضاها و همکاری با بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

وقتی صحبت از طراحی آپارتمان به میان می آید ، اغلب این جمله را مطرح می کنند که « کم تر ، بیش تر است » . یک آپارتمان به هم ریخته می تواند کوچک تر و تنگ تر از آن چه هست به نظر برسد ، و باعث می شود احساس کم تری برای زندگی در آن داشته باشید . به عنوان مثال ، اگر در خانه کار می کنید یا فرزندانی دارید که به فضای اختصاصی برای انجام دادن تکالیف خود نیاز دارند ، میز کامپیوتر ممکن است مفید باشد . با این حال ، اگر اغلب در خانه از رایانه یا لپ تاپ خود استفاده نمی کنید ، یا اگر ترجیح می دهید در حالی که روی مبل استراحت می کنید با لپ تاپ خود کار کنید ، ممکن است نیازی به یک میز جداگانه در فضای داخلی خانه ی خود نداشته باشید . در عوض ، مبلمانی را انتخاب کنید که هم فرم و هم کارکرد را ارائه می دهد ، مثلا یک میز قهوه ای که فضای ذخیره سازی را دوچندان می کند . با در نظر گرفتن دقیق نیاز های خود ، می توانید آپارتمانی شیک و کاربردی ایجاد کنید .

 

برای ایجاد فضای بیش تر ، از بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد چه چیزی بخواهیم ؟

 

همان طور که همه ی ما می دانیم، مشهد شهری است که از لحاظ طراحی داخلی رو به پیشرفت است ، اما از نظر فضا و تراکم به نظر می رسد که این شهر به زودی با چالش مواجه خواهد شد . در حالی که سیستم های تخصیص مسکن به اغلب ساکنان اجازه می دهد تا صاحب خانه شوند ، در دسترس بودن کوتاه املاک و مستغلات باعث شده است که خانه های جدید از نظر اندازه بسیار کوچک باشند . بنا بر این ، طراحی داخلی مسکونی به اوج هک ‌های هوشمندانه و سیستم‌ های چیدمان خلاقانه تبدیل شده است که از فضا های محدود ، حد اکثر استفاده را می‌کنند .

 

طراحان محلی در سرتاسر شهر مشهد تعدادی از تکنیک ‌های هوشمندی را ارائه کرده ‌اند که می‌ توانند به فضای داخلی شما کمک کنند تا بزرگ و قابل زندگی شود . علاوه بر این ، ما به 5 مورد از این تکنیک ‌های شگفت ‌انگیز که بسیار رایج شده‌ اند ، نگاهی خواهیم انداخت . استفاده از آن ها ساده است و قطعاً می تواند فضای شما را بزرگ تر و جادار تر نشان دهد . این موارد عبارت اند از :

 

  1. از رنگ سفید بیش تر استفاده کنید .
  2. از نور طبیعی تا حد امکان به طور فزاینده بهره بگیرید .
  3. از آینه های بزرگ قدی در نقاط مختلفی استفاده کنید .
  4. طرح بندی های پلان باز را طراحی کنید .
  5. از ایده ی « شفافیت » در قسمت های مختلف استفاده نمایید .

 

تحقق بخشیدن به تمام رویا های طراحی شما در یک خانه ی کوچک می تواند چالش بر انگیز باشد ، اما با چند تکنیکی که گفته شد ، می توان فضای شما را بزرگ تر از آن چه هست نشان داد . چه در یک آپارتمان استودیویی در بلوار هاشمیه و هنرستان مشهد زندگی کنید یا یک خانه کوچک در خیابان کوهسنگی مشهد ، زندگی در فضای کوچک نیاز به توجه دقیق به طراحی دارد . از ایده های پیشنهادی ما برای طراحی داخلی خانه ی خود استفاده کنید تا از هر متر مربع ، بیش ترین بهره را ببرید .

 

حداکثر استفاده از کف در بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

فضا های کوچک زود تر از خانه های بزرگ تر احساس به هم ریختگی به افراد می دهند . علاوه بر تمیز کردن و سازمان دهی منظم ، به حداکثر رساندن فضای کف ، یکی از راه‌ های باز تر کردن فضای کوچک است . به دنبال وسایلی باشید که کم ترین فضای کف را اشغال می کند ، مانند دیوار کوب به جای چراغ های زمینی و چراغ های رومیزی ، قفسه های شناور به جای قفسه های کتاب سنگین ، و کمد های دیواری به جای میز های بزرگ . هم چنین می توانید به دنبال میز هایی با پایه های باریک و نیمکت هایی با عمق کم باشید . سپس یک فرش بزرگ و رنگارنگ را روی زمین بیندازید تا فضا را بزرگ تر از آن چه هست احساس کنید .

 

بهبود استفاده از فضای عمودی توسط بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

می توانید از فضای عمودی برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی خود استفاده کنید . قفسه ‌های کتاب و کابینت ‌های آشپزخانه تو کار می‌ توانند تا سقف امتداد داشته باشند تا برای وسایلی که به ندرت استفاده می ‌کنید ، فضای ذخیره‌ سازی بیش تری ایجاد کنند . می توانید با نصب قفسه بندی بالای تخت یا کاناپه ، یک راه حل ذخیره سازی عمودی را خودتان انجام دهید . و این نکته را هم فراموش نکنید که سقف ها چیزی بیش از جای آویزان کردن لوستر ها هستند . سعی کنید گیاهان یا یک قفسه گلدان و ماهیتابه را از سقف آشپزخانه آویزان کنید !

 

سرمایه گذاری بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد روی مبلمان و وسایل چند منظوره

 

اگر در یک خانه ی کوچک زندگی می ‌کنید ، می ‌توانید روی مبلمان و وسایل چند منظوره سرمایه ‌گذاری کنید که به ‌عنوان فضای ذخیره ‌سازی نیز عمل می ‌کند . در قسمت ذخیره سازی ، یک میز کنسول با کشو ها را در نظر بگیرید که هم سطح و هم فضای مخفی را فراهم می کند . تخت تاشو همراه با کشو ها و قفسه هایی برای ذخیره سازی اضافی همراه است . در یک اتاق نشیمن کوچک ، میز قهوه ‌خوری می ‌تواند به عنوان فضای ذخیره‌سازی عمل کند ، اگر زیر آن قفسه ‌بندی شود ، و هم چنین می ‌توانید از یک صندلی عثمانی برای ذخیره‌ سازی و نیز نشستن استفاده کنید .

 

بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد ، به جریان تراکم وسایل در خانه اهمیت می دهد

 

هنگامی که سعی می کنید بهترین راه را برای چیدمان آپارتمان خود بیابید ، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید جریان ترافیک یا تراکم وسایل است . شما می خواهید در اطراف آپارتمان خود قدم بزنید بدون این که مجبور باشید به طرز عجیبی مبلمان را جا خالی دهید یا با چیز هایی برخورد کنید . یک راه خوب برای شروع پیدا کردن بهترین جای وسایل مختلف این است که به سادگی آن را روی کاغذ بکشید . این به شما دید پرنده ای از آپارتمان را می دهد و به شما کمک می کند تا درک بهتری از این که چگونه همه چیز با هم تطبیق می یابد ، داشته باشید . فقط مطمئن شوید که فضای زیادی را برای راهرو ها و درها بگذارید . هنگامی که برنامه یا طرح خاصی دارید که از آن راضی هستید ، می توانید شروع به جا به جایی مبلمان در محل خود کنید . و اگر زمانی نیاز به تغییر دوباره چیز ها داشته باشید ، اگر برنامه ای برای ارجاع داشته باشید ، انجام این کار بسیار ساده تر خواهد بود .

 

نگاهی به نقاط کانونی خانه شما توسط بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد

 

وقتی برای اولین بار وارد یک اتاق می شوید ، می خواهید فوراً نقطه کانونی را شناسایی کنید . آیا این منظره خیره کننده ، از پنجره های کف تا سقف است ؟ آیا یک شومینه دنج است ؟ یا کف پوش های چوبی زیبای آن است ؟ شاید این شومینه زیبا در گوشه ای باشد . یا شاید این تخت بزرگ در مرکز اتاق باشد . هر چه که باشد ، می‌ خواهید مطمئن شوید که نقطه کانونی چیزی است که ارزش دیدن دارد . و هنگامی که آن را شناسایی کردید ، می خواهید بقیه اتاق را در اطراف آن استایل کنید . این به معنای استفاده از لوازم جانبی و مبلمانی است که نقطه کانونی را تحسین می کند و آن ها را به گونه ای چیدمان می کند که بیش ترین منطق را داشته باشد . هنگامی که نقطه کانونی را شناسایی کردید ، می توانید شروع به طراحی و صحنه پردازی بقیه اتاق در اطراف آن کنید .

 

آیا نیاز به مشاوره حرفه ای دارید ؟

 

اگر به طراحی داخلی خانه یا چیدمان دکوراسیون آپارتمان فکر می‌ کنید ، مهم است که از مشاوره متخصصان معماری و طراحی بهره ببرید . در حالی که ممکن است ایده ای از ظاهری که می خواهید به دست آورید ، داشته باشید ، بسیاری از جزئیات می توانند یک طراحی موفق را ایجاد کنند یا شکست دهند . یک طراح داخلی یا یک شرکت طراحی داخلی دکوراسیون که با تجربه باشد ، می تواند به شما در ایجاد فضایی کاربردی و شیک کمک کند و هم چنین می تواند در انتخاب مبلمان و لوازم جانبی مناسب ، شما را راهنمایی کند . علاوه بر این ، آن ها می توانند در مورد نحوه ی استفاده ی بهینه از فضای آپارتمان شما ، مشاوره های تخصصی ارائه دهند و اطمینان حاصل کنند که طراحی جدید شما هم کاربردی و هم کارآمد است . با همکاری با یک شرکت متخصص طراحی داخلی می توانید مطمئن باشید که پروژه ی طراحی آپارتمان شما موفق خواهد بود . پس همین حالا با شماره 09156117210 تماس بگیرید ؛ مشاوران ما در گروه معماری ارج ، آماده پاسخ گویی به شما هستند .

 

* * * * *

بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد چگونه دکوراسیون خانه ها را ارتقا می دهد ؟

 

برای ارتقای فضای خود ، نیازی به تغییر کامل دکوراسیون منزل خود ندارید . با چند ترفند ساده ( و شاید یک مراجعه کوتاه به فروشگاه سخت افزار یا فروشگاه کالاها و لوازم خانگی مورد علاقه خود ) می توانید به سرعت و به راحتی جان تازه ای به فضای موجود خود بدهید . از چیدمان مجدد چیز هایی که در حال حاضر دارید تا اضافه کردن چیز های جدید و تازه که همه تفاوت را ایجاد می کند ، ما برخی از راه های ساده ی مورد علاقه خود را برای ارتقای دکوراسیون منزل شما گردآوری کرده ایم .

چه به دنبال تجدید دکوراسیون سریع ، یا یک تعمیر اساسی هستید یا فقط می خواهید یک پروژه آخر هفته ای ساده را داشته باشید ، راه های ارتقاء آسان دکوراسیون خانه را در وب سایت گروه معماری ارج بررسی کنید و کاری کنید که خانه شما تازه ، جدید و کاملاً متفاوت شود .

 

یک  ) ) )  بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد ، رنگ محیط داخلی شما را تغییر می دهد .

 

هرگز قدرت یک لایه رنگ تازه را دست کم نگیرید ! تغییر رنگ دیوار ها می تواند به راحتی یک اتاق را متحول کند ، و هم چنین بسیار مقرون به صرفه است . یک رنگ خنثی و آرام ‌بخش را انتخاب کنید یا به بیرون از چارچوب های موجود فکر کنید و با یک دیوار برجسته جسورانه که چشم را به قسمت مورد علاقه ‌تان از اتاق می ‌کشاند ، چشم همه را خیره کنید . شما هم چنین می توانید رنگ آمیزی کف بتنی ، عناصر آجری یا حتی مبلمان خود را برای گره زدن همه آن ها در نظر بگیرید ! هر رنگی را که انتخاب می ‌کنید ، سعی کنید آن را با طرح رنگ موجود خود هماهنگ کنید تا فضای خود را ارتقا دهید .

 

 دو  ) ) )  بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد کمک می کند تا در بین وسایل قدیمی ، زندگی جدیدی تنفس کنید .

 

از سفر گران قیمت به فروشگاه محلی مورد اعتماد خود در زمینه فروش لوازم خانگی و مبلمان صرف نظر کنید و فضای خود را با مبلمان و وسایل آسان خودتان که می توانید به راحتی از خانه خود انجام دهید ، ارتقا دهید . حتی اگر مادربزرگ تان کمد عتیقه ای چند سال پیش به شما داده باشد ، احتمالاً فقط منتظر یک لایه رنگ تازه یا یک لاک جدید است . اگر قطعه ای استخوان بندی خوبی داشته باشد ، عملاً امکانات بی پایانی برای استفاده از آن وجود دارد و اینترنت پر از ایده های عالی برای ارتقای ساده وسایل قدیمی است . هزاران پروژه مبلمان آسان در فضای وب و شبکه های اجتماعی وجود دارد – اما برخی از موارد مورد علاقه ما عبارت اند از : ایجاد تغییر در کابینت های قدیمی یا جایگزینی یک سر تخته کهنه با عناصر مدرن و تازه .

 

سه  ) ) )  بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد ، آینه های بیش تری به خانه شما اضافه می کند .

 

با افزودن آینه های بیش تر به خانه ، توهم فضای بیش تری را در خانه خود ایجاد کنید . آینه ها هم چنین یک راه عالی برای افزودن نور بیش تر به اتاق ها هستند و فضایی جذاب تر و دل پذیر تر را ایجاد می کنند . سبک های عجیب و غریب را کاوش کنید و سبک دکوراسیون منحصر به فرد خود را با یک قطعه بیانی که به راحتی می تواند به یک نقطه کانونی در اتاق شما تبدیل شود ، نشان دهید . از قرار دادن آن لذت ببرید و آزمایش کنید – آینه جدید خود را بالای مبل خود آویزان کنید ، آن را در مقابل دیوار قرار دهید یا حتی آن را روی سقف برای قرار دادن جسورانه و خاص نمایش دهید . گزینه های آینه ای را در فروشگاه کالاهای خانگی مورد علاقه خود کشف کنید یا در یک مغازه محلی یا بازار اجناس دست دوم برای یک قطعه منحصر به فرد و قدیمی بگردید که فوراً فضای شما را متحول می کند .

 

چهار  ) ) ) بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد ،  نور پردازی خانه شما را ارتقا می دهد .

 

چراغ‌ های حباب دار و سایه ‌های محو شده ‌ی خود را با وسایل کاملاً جدید خاموش کنید که بدون تلاش زیاد در فضای شما ظاهری تازه ایجاد می‌کنند . از مجلات دکور خانه مورد علاقه خود الهام بگیرید یا در Pinterest شیرجه بزنید و گزینه های طرح های تازه مانند یک لوستر مدرن روستایی را بررسی کنید . می توانید کمی خلاق و جسور باشید و سبک ‌های دکور را با هم ترکیب و هماهنگ کنید ؛ اگر وسایل نور پردازی جدید شما با فضای خانه ی شما مطابقت ندارد ، همیشه می ‌توانید آن را به اتاق دیگری منتقل کنید و ببینید آن جا چگونه به نظر می‌رسد . از بازی کردن با رنگ ، شکل و اندازه لامپ های خود نیز نترسید . ترفند های کوچکی از این دست هنگام ارتقاء دکوراسیون خانه شما تفاوت زیادی ایجاد می کند .

 

پنج  ) ) )  بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد ، چیدمان خانه شما را تغییر و بهبود می دهد .

 

اگر می خواهید یک ارتقاء دکوراسیون ساده داشته باشید که شامل پروژه های آخر هفته ای نباشد ، لوازم جانبی دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید . کوسن ها و بالش های رنگ و رو رفته خود را با بالش های جدید و لوکس تغییر دهید یا تابلو های هنری روی دیوارهای خود را به قطعات مدرن تر تغییر دهید . به قفسه های خود نیز نگاهی بیندازید . تغییر دادن عکس ‌هایتان یا مرتب کردن دوباره عکس ‌های مورد علاقه‌ تان راه عالی دیگری برای تازه کردن فضایتان است .

 

شش  ) ) )  بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد ، به جزئیات خانه شما توجه می کند.

 

آیا سبک داخلی فعلی خود را که قبلا طراحی کرده اید دوست دارید ، اما هنوز فکر می کنید که به چیزی اضافی نیاز دارد ؟ با یک فرش لوکس که تمام عناصر طراحی شما را به هم گره می زند و پایه محکمی برای هر دکور جدیدی است که ممکن است بعداً معرفی کنید ، یک حس تداوم در فضای خود ایجاد کنید . با یک گزینه ی خاکستری و طوسی همه چیز را خنثی نگه دارید ؛ یا با یک قطعه فرش کلاسیک ایرانی ، سبک بوهمین را در آغوش بگیرید . فرش ها هم چنین راه بسیار خوبی برای تعریف و جداسازی مناطق مختلف خانه هستند ، به خصوص در خانه هایی با پلان های باز . با اشکال بازی کنید و هنگام جست و جوی قطعه فرش عالی مطمئن شوید که اندازه مناسب را برای خانه تان به دست می آورید .

 

به بهترین شرکت طراحی داخلی مشهد اعتماد کنید !

 

هر چه ارتقای بیش تر به شما چشمک می زند ، به یاد داشته باشید که این جا خانه ی شماست . این جا هیچ قانونی وجود ندارد ! اگر یک قطعه واقعاً با شما طنین انداز شود ، احتمالاً در فضای شما نیز طنین انداز خواهد شد . با ارتقاهای ساده دکوراسیون منزل ، خانه خود را به یک خانه لوکس و زیبا تبدیل کنید و از نکات دیگر صحنه سازی خانه و ایده های طراحی داخلی الهام بگیرید .

گروه معماری ارج  یک شرکت طراحی و معماری (بهترین شرکت طراح و مجری دکوراسیون داخلی در مشهد) با خدمات کامل ، از جمله خدمات مشاوره و طراحی و اجرای دکوراسیون و طراحی داخلی است که در شهر مشهد واقع شده است و سابقه کار در شهرهایی هم چون تهران و دبی را در کارنامه خود دارد . علاوه بر مناطق سیزده گانه و محلات مختلف شهر مشهد ، ما به مناطق اطراف شهر از جمله شاهنامه ، طرقبه و شاندیز و . . . نیز خدمات رسانی می کنیم . امروز با شماره 051338452988  با ما تماس بگیرید تا در مورد پروژه طراحی داخلی یا چیدمان و دکوراسیون خانه تان با هم صحبت کنیم . ما اولین و بهترین پیشنهاد را برای شما ارائه خواهیم کرد !

برای دریافت نکات روزانه بیش تر برای چیدمان خانه و طراحی داخلی ، لطفاً صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید یا بخش مقالات وب سایت ما را که حاوی نکات و ایده هایی برای طراحی داخلی است ، مطالعه کنید .

 

* * * * *

سوالات متداول کاربران ارج

 

  • سوال 1 : چگونه می توان تشخیص داد که کدام سبک دکوراسیون داخلی برای خانه در مشهد مناسب تر است ؟

 

پاسخ : قانون خاصی در انتخاب سبک دکوراسیون وجود ندارد و سلیقه شخصی افراد تعیین کننده است . اما در نظر داشته باشید که تناسب فاکتور بسیار مهمی است و بهتر است سبک انتخابی با متراژ منزل و ابعاد فضا و سایر مشخصات در تناسب باشد . به طور مثال ، استفاده از سبک سلطنتی و اشرافی در خانه های کوچک غلط است .

 

  • سوال 2 : برای چیدمان دکوراسیون داخلی در مشهد باید از چه روشی استفاده کرد ؟

 

بهتر است از قبل تمام وسایل را با توجه به ابعاد و سبک خانه خریداری نمایید و با ذهنیت قبلی از جایگاه تقریبی آن ها ، وسایل را انتخاب کنید . برای چیدمان ابتدا از وسایل اصلی با ابعاد بزرگ تر شروع کنید و بقیه وسایل متوسط و کوچک تر را مطابق با آن ها بچینید .

 

  • سوال 3 : برای طراحی دکوراسیون داخلی در مشهد باید چه مراحلی را طی کرد ؟

 

پاسخ : مراحل مختلف دکوراسیون داخلی عبارت اند از : ( 1 ) نیازسنجی ؛ ( 2 ) انتخاب سبک ؛ ( 3 ) تعیین و تقسیم بودجه ؛ ( 4 ) تهیه مود بورد ؛ و ( 5 ) مراجعه به متخصصان و بهترین شرکت های طراحی داخلی از جمله گروه معماری ارج .

 

  • سوال 4 : هزینه دکوراسیون داخلی در مشهد چقدر می شود ؟

 

پاسخ : هزینه و قیمت دکوراسیون داخلی می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد . شما باید در ابتدای کار یک جلسه مشاوره با گروه معماری ارج داشته باشید . در این جلسه مشاوره ، حال چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی یا آنلاین شما خواسته های خود را مطرح می کنید .

  • سوال 5 : اصول دکوراسیون داخلی خانه در مشهد چیست ؟

پاسخ : همان طور که گفته شد می دانیم که مهم ترین اصل در داشتن دکوراسیون داخلی منزل ، داشتن حس آرامش و راحتی نسبت به آن است . ممکن است که شما اقدام به جا به جایی خانه تان کرده باشید . پس زمانی که وارد منزل جدید خود می شوید نیاز دارید که در وسایل خانه تناسب ایجاد کنید و آن ها را به صورت مناسب چیدمان کنید . شما می توانید با یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب بهترین چیدمان را داشته باشید .

 

 

گروه معماری ارج آرک

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *